با کمی خلاقیت حال و هوای خانه ی خود را با استفاده از سیستم های مختلف قفسه بندی و استفاده از قفسه های گوناگون دگرگون کنید .

استفاده از قفسه در آشپزخانه

در خانه‌های کوچک برای این که هم خانه بزرگ جلوه کند و هم فضای باز بیشتری موجود باشد بهتر است به جای دیوار بین نشیمن و آشپزخانه، قفسه‌ ظروف قرار بگیرد. یک قفسه مرتب و منظم که هم ظروف زیاد را در خود جای دهد و هم دکور باشد و هم یک جداکننده خلاقانه!

حمام

وقتی یک سیستم قفسه بندی باریک به دیوار حمام نصب می‌شود دیگر مشکلی از بابت جا وجود ندارد. روی این قفسه‌ها حوله، شامپو، لوسیون و... را قرار دهید. در ضمن سبدهای کوچک و بزرگ نیز برای قرار دادن وسایل حمام ایده‌های جالبی هستند که هم وسایلی که دوست ندارید دیده شود پنهان می‌ماند و هم فضای حمام منظم جلوه می‌دهد.

 زیر پله

از هر فضایی می‌توان بهترین بهره را گرفت به شرطی که طرز نگاه‌تان را به سوراخ سمبه‌های خانه تغییر دهید. اگر منزلتان طوری ساخته شده که فضاهای مرده مثل زیر راه پله، بین دیوار و کمد دیواری، پشت ستون و...، دارد آن‌ها را با قفسه‌بندی‌ به یک مکان دبش و جادار برای قرار دادن وسایل تبدیل کنید.  شما در این مکان ها از انواع مختلف قفسه همچون قفسه انبار نیز میتوانید استفاده کنید.

زیر دیوارهای کوتاه

اگر در منزل خود کودک دارید و جا برای اسباب‌بازی‌های او کم می‌آورید یا به قفسه‌های بیشتر برای قرار دادن کتاب‌هایتان احتیاج دارید از فضاهای زیر دیوارهای کوتاه مثل زیر میز اپن، زیر پنجره و... برای قرار دادن قفسه‌های دو تا سه طبقه استفاده کنید.

روی قفسه‌ها

نوبت خود قفسه‌هاست! برای اینکه فضای دیوار بزرگ‌تر نشان داده شده و شلوغی روی قفسه‌ها چشم‌آزار نباشد از رنگ‌های تیره و یا چند رنگ مختلف استفاده نکنید. اگر دیوار‌ها تیره هستند حتما از قفسه‌ها و وسایل تزئینی روشن برای طراحی استفاده کنید.

شما میتوانید برای کسب راهنمای بیشتر بصورت کاملاً رایگان و همچنین تهیه انواع سیستم های قفسه بندی همچون قفسه انبار یا حتی قفسه فروشگاهی برای خود یا دیگران، با واحد فروش شرکت رادان صنعت شرق در تماس باشید.