قفسه های تایر ضرورتی هستند که سازماندهی و ذخیره سازی را ساده تر می سازند. قفسه های جدید تایر از قفسه بندی پرچ شده بدون پیچ سود می برند. این فرآیند، گردآوری، پیاده سازی، و گردآوری مجدد را با استفاده از ابزار ساده ای مانند چکش لاستیکی ساده تر می سازد.
فرآیند قفسه بندی پرچی بدون پیچ امکان گردآوری و پیاده سازی کامل را در زمانی کمتر از نصف دیگر سیستم های قفسه بندی فراهم می آورد. قفسه بندی پرچی بدون پیچ انتخابی کامل را برای یک قفسه جدید تایر فراهم می آورد، زیرا این سیستم باندازه کافی مقاوم بوده و گردآوری آن ساده می باشد.
این سیستم همچنین دارای طراحی تمیزی است که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

کیفیتی کلیدی در قفسه بندی انبار

امتیاز قفسه بندی پرچی بدون پیچ آن است که دسترسی آسان به مواد ذخیره سازی شده از همه طرف را فراهم می کند. این قفسه بندی نه تنها برای قفسه های تایر، بلکه برای انواع دیگر قفسه بندی صنعتی و انبار و ذخیره سازی های دیگر نیز مفید می باشد.
واحدهای این سیستم تطبیق پذیری و سادگی را برای هر انباری با ایجاد دسترسی سریع به محصولات، فراهم می سازد. این واحدها همچنین امکان حرکت ساده قفسه ها را فراهم می کنند. قفسه ها به منظور برآورده کردن نیازهای قفسه بندی انبار، در اندازه های مختلف در دسترس هستند.

چگونه یک قفسه بندی را برای تایرها ایجاد کنیم

فرآیند گردآوری قفسه بندی پرچی بدون پیج ساده است. با تکیه گاه پرچی، شما برای گردآوری و گردآوری مجدد قفسه تایرهای خود تنها به یک چکش لاستیکی نیاز دارید؛ با این طراحی مؤثر نیازی به ساخت چوب بست نیست.تیرهای عرضی پرچش شده در مکان خود قرار می گیرند، و یک ذخیره سازی انعطاف پذیر را برای شما فراهم می کنند. این محصولات عرشه لازم ندارند.

انواع قفسه بندی های پرچی بدون پیچ شامل موارد ذیل هستند:

پوشش طویل

این گزینه محدوده فضایی قفسه های تایر را از 84*18*48 اینچ تا 84*48*96 اینچ فراهم می آورد. بسته به اندازه هایی که انتخاب می کنید، قفسه بندی پرچی با پوشش طویل را می توان بین 500 تا 1500 پوند انتخاب کرد.

عرض کم

قفسه های عرض کم در محدوده بین 84*12*36 اینچ تا 84*24*48 اینچ قرار می گیرند. این ترکیب ها بین 5 و 8 قفسه بوده و دارای ظرفیت ماکزیممی برابر با 250 یا 350 پوند، بر اساس مدل ویژه انتخاب شده می باشند.

قفسه بندی تیر Z

قفسه بندی های تیر Z با پوششی بین 84*18*48 اینچ تا 48*48*72 اینچ، شامل 4 قفسه می باشند. گزینه های کوچکتر را می توان تا 600 پوند مدیریت کرد، و سازه های بلندتر می توانند تا وزن 1750 پوند را تحمل کنند.
گردآوری این گزینه های قفسه بندی صنعتی ساده بوده، و ظرفیت واقعی که هر انبار یا فضای ذخیره سازی می تواند برای بار خود داشته باشد را تضمین می کند. برای تعیین بهترین راه حل برای نیازهای ویژه خود تا حدودی تحقیق کنید.