اغلب شرکتها خواستار آگاهی زیست محیطی هستند. با این وجود صاحبان شرکت ها و مدیران برای اجرای معیارهایی برای پایداری خود با سختی هایی روبرو می شوند.

اگر یک شرکتی شامل انبارها در هر ظرفیتی باشد، این مشکل ممکن است افزایش یابد. یک نگرانی عمده برای صاحبان شرکت این است که بری داشتن یک قفسه انبار بزرگ پول و نیروی انسانی بیشتری برای پایداری آن نیاز است. 
در حقیقت ایجاد یک قفسه انبار با مقاومت بالا مزایای بیشتری نسبت به نوع ناپایدار آن دارد. کارمندان انبار 1 برخی از این موارد را برجسته کرده اند تا تعهد ما به پایداری را نشان دهند و برای مقاوم شدن بیشتر انبار شرکت شما کمک کرده اند.


سلامتی و ایمنی را افزایش دهید

بر اساس نظر شورای ایمنی ملی، میانگین هزینه حوادث محل کار به طور متوسط 36000 دلار است.تعداد زیادی از این حوادث شامل لغزندگی، سقوط، افتادن اشیاء بزرگ روی کارگران و مشکلات الکتریسته می شود . ساخت انبار با آگاهی های زیست محیطی می تواند برخی از این علل را کاهش دهد یا از بین برود.
برای مثال سرخوردن و سقوط در یک قفسه انبار روشن کمتر اتفاق می افتد لامپ ها با داشتن انرژی موثر و همچنین نور طبیعی روز، به ویژه در فضاهای بزرگی که در آن ها بسیاری از کارکنان چندین ساعت از شبانه روز را کار می کنند، راه هایی برای رسیدن به پایداری هستند.
علاوه بر این، افزایش پایداری در انبارها سلامت کلی کارگران شما را تضمین می کند. کارگران ممکن است مقدار زیادی از بخار های گازی را استنشاق کنند . اگر آنها در انباری که در آن لیفتراک های بزرگ برای بارگیری و حمل و نقل موجودی ها استفاده شود مشغول کار کردنم باشند، مانور اقلام و وجود جرثقیل ها خود ممکن است منجر به آسیب کارگران شود که به نوبه ی خود می تواند باعث معلولیت های موقت یا دائمی شود.
اقدامات کوچک برای پایداری، مانند کاهش فضای کف و استفاده از جرثقیل های کوچک، موجب حفظ سلامت کارکنان و بالا رفتن روحیه در آنها می شود.


پذیرش آسان تر

از بسیاری از شرکت ها، که شامل انبار ها می شوند ، انتظار میرود از قوانین سختگیرانه تری مانند ASHRAE 90.1 برخوردار باشند. اقدامات پایدار مانند روشنایی قابل ملاحظه، کاهش مصرف سوخت فسیلی و استفاده از مواد قابل بازیافت، انبارها را برای رفع این مشکلات ساده تر می کند.
علاوه بر این، اجرای ابتکارات پایداری در اوایل شروع کار یک شرکت یا کسب و کار ممکن است بازدیدهای بازرسان را کاهش دهد و بهره وری کلی را افزایش دهد.


حفظ و نگهداری بهتر کارگران

بهبود اقتصاد به این معنی است که میلیون ها نفر هنوز دنبال پیدا کردن شغل هستند. کارگران بالقوه، اگر چه میدانند که محل کارشان ناامن، غیر بهداشتی است ولی به کار خود ادامه می دهند که در غیر این صورت کار با کیفیت و سرعت بالا انجام می شود.
افزایش آگاهی زیست محیطی می تواند به شما کمک کند تا کارکنان خود را حفظ کنید و جذابیت های جدید را جذب کنید. کارگران می دانند یک کسب و کار سالم در سلامت آن ها ، صرفه جویی هزینه ها و در نهایت روی طبیعت تاثیر دارد. آنها همچنین مشوق و خواهان یک کسب و کار سالم که نوآورانه هستند. کارهایی که به آنها خلاقیت می گویند و از پیشنهادات آنها در این زمینه قدردانی می شود.


صرفه جویی در کل

در حالی که این موضوع که اقدامات پایدار به هزینه های راه اندازی بالا منجر می شود، حقیقت دارد. به این صورت که درآمد پس از اقدامات در محل، به طور پیوسته افزایش خواهد یافت. برق، سیستم های تهویه مطبوع و ارتقاء سیستم های کامپیوتری به شما کمک خواهد کرد که مشتریان جدید را جذب کنید، به خصوص کسانی که نگرانی های عمیقی نسبت به محیط زیست دارند.
امکان دارد مشتریان شما بیشتر از انبار شما بازدید کنند و حتی موجودی و اقلام بیشتری را خریداری کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییر فضای ذخیره سازی خود، امروز با کارشناسان فروش قفسه رادان صنعت شرق تماس بگیرید.