به عنوان یک متخصص سیستم قفسه بندی در زمینه مدیریت مواد، برای خرید و فروش تجهیزات بالابر کارکرده مواردی را می دانیم. معمولا یک سوال رایج که مشتریان قفسه ما می پرسند، در مورد مزایای تجهیزات جدید و استفاده شده است.در اینجا به برخی از مزایا و معایب خرید تجهیزات بالابر اشاره شده است :

خرید تجهیزات جدید

مزایا

اگر عملکرد محصولات از کارخانه به طور مستقیم به درستی انجام شود، می توانید تجهیزات قدیمی و فرسوده ای که دیگر کارها را به اندازه کافی خوب انجام نمی دهند را از کار خلاص کنید. تاکنون چندین بار برای شما دلایلی برای خریداری تجهیزات جدید و جایگزین کردن بالابر ها یا نقاله های ناقص به وجود آمده است.
شما میتوانید بدون هیچ زحمتی و زمانی برای تعمیرات و سرویس و نگهداری تجهیزات قدیمی، با خرید مجدد هزینه های پیش پرداخت و اضافه را کاهش دهید.
هزینه های بلند مدت برای خرید یک دستگاه جدید نیز به معنی است که در هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات فرسوده صرفه جویی کنید که در این زمان شما میتوانید به عنوان تجهیزات جدید که در زمان طولانی تر استفاده می شود ، با کسر هزینه های اولیه، در دراز مدت صرفه جویی کنید.

معایب

آموزش و تعلیم دادن : مواردی مانند یاد دادن، تعلیم و یادگیری برای اپراتورهای تجهیزات جدید هزینه بردار هستند و به این منظور که تجهیزات بالابری جدید نیازمند ساعات زیادی برای آموزش و یادگیری هستند همچنین با خرید یک مدل دیگر از بالابر ، بسیاری از زمان و پول شما به دیگران منتقل شوند تا صرف مراحل کسب و کار شما شود.
به همین ترتیب، زمان زیادی درباره اینکه چه نوع تجهیزات جدیدی برای قفسه انبار شما مناسب است، می تواند گرفته شود. گاهی اوقات می توان برای کاهش این درد سرها یک مدل آشنا و مورد استفاده برای انبار خود را جستجو کنید.
هزینه های کوتاه مدت : در حالیکه که مزایای مالی بلند مدت در طول زمان بوجود می آید، هزینه های پیش خرید مانند اجاره یک دستگاه جدید دشوار است. یک راه خوب برای مقابله با این هزینه ها این است که از بخش های هزینه های کمک مالی استفاده کنید. 

مزایا

هزینه : اگر شما نیاز به تجهیزات دارید بنابراین خرید برای شما بهترین راهی است که در مقایسه با دیگر روش ها، هزینه خرید تجهیزات کارکرده به طور قابل توجهی در مقایسه با خرید مدل های جدید کمتر می شود.
قابلیت اطمینان : هنگام خرید تجهیزات قفسه کارکرده، بنا به یک باور که قبلا استفاده شده است باعث می شود شما کمتر اعتماد کنید، اما اغلب موارد اینگونه نیست. دستگاه کارکرده مورد بازرسی قرار گرفته و از طریق تست های دقیق اجرا شده است، تعمیرات لازم بر روی آن انجام شده است.