در صنعت قفسه بندی که آکنده از کار طاقت فرسا و کارگرانی که سختی فراوانی را برای انجام کار متحمل می شوند، آگاه بودن از بسیاری از خطراتی که می توانند بصورت بالقوه در طول این ماه های سرد در تولید قفسه به شما آسیب برسانند، بسیار مهم می باشد.
بیماری های مزمن بسیاری که در انبارها و تأسیسات بوجود می آیند قابل پیشگیری هستند، و زمانی که فصول تغییر می کنند کارگران صنعت قفسه بندی در معرض مجموعه جدیدی از خطرات و بیماری های ناشی از هوای سرد قرار می گیرند. زمانی که شرایط آب و هوایی به بدترین وضعیت خود میل می کند، بویژه فصل زمستان چالش برانگیز خواهد شد.
سطوح یخی : با مسن تر شدن افراد باعث لیز خوردن و افتادن میشود که تبدیل به آسیبی بسیار تضعیف کننده تر می شود. استخوان های ما پوک شده و شکننده تر می شوند، و این به معنای نیاز به احتیاط بیشتر هنگام راه رفتن روی سطوح لغزنده می باشد.
یخ موجود بر روی پله کان ها قفسه انبار، نردبان ها قفسه فروشگاهی و یخ شفاف در سطح پارکینگ ها خطرات شدیدی را بهمراه دارند، بنابراین سبک قدم برداشته و به آرامی در بین قفسه ها راه بروید.
سرماخوردگی/آنفلوانزا : در زمان کار کردن در محیط بیرون یا در هوای سرد، گرمای درونی که بدن شما جمع میشود می تواند احساس گرمای بیشتری را نسبت به دمای واقعی بدنتان به شما بدهد. و در زمان مواجهه طولانی با هوای بیرون براحتی آسیب می بینید بدون آنکه خودتان متوجه باشید.
پایین آمدن درجه حرارت بدن شما زمانی اتفاق می افتد که دمای بدنتان به زیر 95 درجه کاهش یابد. در کار با قفسه ها پوشش های اضافی به تن کنید، بویژه در قسمت دست و پای خود، زیرا این نواحی به دلیل فقدان پوشش تمایل زیادی به از دست دادن حرارت دارند.
ایست قلبی : انجام کار فیزیکی در هوای سرد قلب شما را وادار به کار کردن شدیدتر می کند. بنابراین زمانیکه شرایط بدتر می شود به خود ساده بگیرید و به بدنتان گوش دهید، و به خود فشار زیادی وارد نکنید.
گردآوری و تهیه مقالات صنعت قفسه بندی توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، تولید کننده انواع سیستم های قفسه بندی و قفسه انبار در کشور