حرکت دادن و جابجایی کالاها در قفسه پالت ها می تواند یک کار دشوار و وقت گیر باشد که این کار یک کار غیر منطقی است که می تواند زمان را برای وظایف مهم دیگر بگیرد، بنابراین این کار باید به اندازه کافی سریع و کارآمد و کاملا مناسب انجام شود.
بسیاری از شرکت ها برای ذخیره سازی از ذخیره سازی جریان کارتن استفاده می کنند تا دو برابر تعداد پالت ها را بتوانند در یک زمان مشابه جابجا کنند. با این حال، این سیستم ها گران هستند، و برخی از صاحبان کسب و کار از اینکه این کار ارزش هزینه کردن را دارد، متعجبند.
ما اطمینان می دهیم که آنها با ارزش هستند و ما امروز برخی دیگر از بزرگترین مزایای ذخیره سازی جریان کارتن را آشکار می کنیم.

ذخیره سازی جریانی کارتن چیست؟

ذخیره سازی کارتنی برای از دو راه جداگانه برای ذخیره سازی استفاده میشود. یکی جمع کردن و دیگری روی هم انباشه کردن.
برای جمع کردن آسان تر سیستم های حمل و جابجایی مواد از گرانش زمین به عنوان یک منبع قدرت آزاد استفاده میکند، ذخیره سازی جریان کارتن یک روش مهم از ذخیره سازی قفسه سینی پالت است که می تواند دو یا سه برابر ظرفیت در مقایسه با سیستم های حمل و جابجایی سنتی استفاده کند.
ذخیره سازی جریان کارتن به خوبی برای تمام اندازه ها و مواد موجود کاربرد دارد، و این اجازه را به شما می دهد تا بسته بندی و حمل و نقل سریع تر و موثرتر انجام شود.

مزایای ذخیره سازی جریان کارتن

یکی از بزرگترین مزایای ذخیره سازی جریان کارتن توانایی آن در متمایل کردن مستقیم محصولات به جمع کننده یا بسته بندی کننده است. این در مقایسه با روش های ذخیره سازی سنتی که در آن جمع کننده ها باید خودشان بسته ها را پیدا کنند و حمل کنند، بسیار مقرون به صرفه است و هزینه های نیروی انسانی تا تقریبا 75٪ کاهش می دهند.
با روش ذخیره سازی جریان کارتن افزایش دید و انعطاف پذیری موجودی بیشتر می شود و در نتیجه خطر از دست رفتن موجودی کاهش میباد و احتمال صدمه دیدن جمع کننده ها کم می شود. مهم نیست که جمع کننده های شما چه سرعت و تجربه ای داشته باشند، ذخیره سازی جریان کارتن بر اساس گرانش، محصولات خود را از انبار خارج می کند و آماده برای تحویل می باشد.
دوم، ذخیره سازی جریان کارتن یک روش با دوام و پایدار است. در نیروی کار که هر کس می خواهد به محیط زیست آگاه باشد، صاحبان کسب و کار و کارکنان آنها بسیار نگران مواد هدر رفته مانند پالت ها و قفسه ها هستند.
ذخیره سازی جریان کارتن با ساخت و ساز مقاوم در برابر خسارت و موادی مانند فولاد و فلز استفاده می کند تا طول عمر را برای هر دو پالت و محصولات شما افزایش دهد. بازیافت مواد را آسان تر می کند و به شما اجازه میدهد برای تولید و حمل بیش از حد بدون تاثیر منفی بر محیط زیست کار خود را انجام دهید.
در تکنولوژی ذخیره سازی جریان کارتن ، با استفاده از سیستم های دستی بدون درز، زاویه ها به طرف راهرو ها و حداکثر فضای کف کشیده می شود.این روش مانع از وقفه های کاری از دست گرفتن یا چرخش های مبهم می شود، پالت ها و قفسه های آسیب دیده و قفسه هایی است که در ناحیه ها از بین می روند می شوند یا به اندازه کافی حرکت نمی کنند.
ذخیره سازی جریان کارتن همچنین تضمین می کند که اگر محصول شما دارای یک عمر مفید باشد، زمانی که آن را به فروشگاه می رساند تازه باقی می ماند. شما می توانید سیستم ذخیره سازی جریان کارتن را برای اولین بار در کار خود ،از همان ابتدا و یا در آخر، بنا به دلایل خود آماده کنید.

گردآوری و تهیه این مقاله صنعت قفسه بندی توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق، تولید کننده انواع سیستم های قفسه بندی و قفسه انبار در کشور